Laden...

Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Door bij een artikel op de knop ‘In winkelwagenl’ te klikken wordt het artikel toegevoegd aan uw winkelwagen. U kunt daarna kiezen om verder te winkelen of om door te gaan naar de kassa. Klikt u op de knop ‘Kassa’ dan komt u bij uw winkelwagen terecht.

Wilt u uw bestelling afronden? Klik dan op de knop ‘Ga verder naar uw gegevens’.

Bent u al klant?

Voer dan uw e-mailadres en wachtwoord in en klik op de knop ‘Inloggen’.

Bent u nog geen klant en wilt u zonder account bestellen?

Vul dan onder 'Ik wil als gast bestellen' uw e-mailadres in en klik op 'Bestel als gast'.

Bent u nog geen klant en wilt u graag een account aanmaken?

Klik dan op de knop ‘Registreer’ om een account aan te maken. Klik op ‘Ga verder’ om door te gaan met het invullen van uw gegevens. Deze dient u eenmalig in te vullen. Uw gegevens worden in de toekomst onthouden als u inlogt op onze website. Klik hierna op ‘Ga verder naar verzendwijze/betaling’.

Uw bestelling kunt u betalen met iDeal en wordt verzonden met UPS. Deze opties staan standaard aangevinkt. Klik op de knop ‘Ga verder naar uw gegevens’ om door te gaan met de bestelling.

Nu volgt een overzicht van uw bestelling. Kijk dit overzicht goed na. U kunt hier ook eventuele opmerkingen invoeren.

Zet een vinkje in het hokje voor ‘Klik hier om de algemene voorwaarden te accepteren’ en klik vervolgens op ‘Bestelling afronden’. Uw bestelling is nu geplaatst.

Wat is de status van mijn bestelling?

U wordt via de e-mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling. Ook kunt u, nadat u ingelogd bent, de status van uw bestelling bekijken door op ‘Mijn account’ (rechtsboven op onze website) te klikken en daarna op ’Bestellingen’ te klikken.

Levertijden

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Heeft u uw bestelling op een werkdag voor 13.00 uur geplaatst en betaald? Dan wordt deze de volgende werkdag bij u thuis afgeleverd.

Is alles uit voorraad leverbaar?

Alle artikelen in de webwinkel behoren tot ons standaard assortiment. Dat betekent dat producten die niet op voorraad zijn, binnen enkele dagen wel weer leverbaar zijn, tenzij er een speciale vermelding bij staat. Soms kan het echter voorkomen dat een product tijdelijk niet op voorraad is. U wordt dan gebeld of gemaild om de levertijd te overleggen.

Acties en aanbiedingen

Hoe kom ik aan een kortingscode?

Kortingscodes voor onze webshop worden verstrekt via Facebook en onze nieuwsbrief. Houdt onze Facebook pagina dus in de gaten en schrijf je in voor onze nieuwsbrief om als eerste op de hoogte te zijn van alle kortingscodes. Kijk daarnaast in bovenstaand overzicht voor actuele aanbiedingen en kortingen.